شماره حساب بانکی بین‌المللی
24 دی 1401

شماره حساب بانکی بین‌المللی

حساب‌های بین‌المللی به دو دسته شخصی و شرکتی تقسیم می‌شود. حساب بین‌المللی شخصی به راحتی افتتاح می‌شود. شما می‌توانید با در دست داشتن مدارک شناسایی اقامتی در کشور مورد تقاضا و سایر مواردی که بانک مورد‌نظر برای افتتاح حساب نیاز دارد، حساب بانکی خود را فعال کنید. دومین نوع، حساب شرکتی است. افتتاح این حساب دردسر‌های بیشتری دارد. برای افتتاح حساب شرکتی باید در کشور مورد‌نظر، ثبت شرکت کنید یا با در‌دست داشتن مدارک و مستندات، بیزینس خود را به بانک معرفی کنید.

بهتر است قبل از مراجعه به بانک و افتتاح هر‌ نوع حساب، با مشاور و کارشناس مجرب مشورت کنید. اگر هدف شما از راه‌اندازی شماره حساب بین المللی در ایران، انجام فرآیند‌های دریافت و نقد کردن درآمد ارزی خودتان از سایت های خارجی است به راحتی این قابلیت توسط ایران پی فراهم شده است.

کافیست بعد از عضویت در سایت از بخش دریافت شماره حساب خارجی ! اقدام به دریافت حساب های بین المللی بر اساس نوع حقیقی یا حقوقی کنید و سپس آن حساب ها را در سایت و مراکزی که میخواهید مبالغ خود را از طریق آنها نقد کنید به ثبت برسانید.

در ایران پی شما میتوانید دو نوع حساب دریافت کنید . این حساب ها اشتراکی است و عملا توسط افراد مختلف به استفاده می رسند و لازم است بر اساس نوع نیاز خود و نوع کارنسی ارزی که میخواهید آنرا استفاده کنید نسبت به فعال سازی آن اقدام کنید .

حساب شخصی یا حقیقی : این حساب برای افراد - فریلنسرها و فعالین مختلف کاربرد دارد و به راحتی میتوانید آنرا در سایت های مختلف برای نقد کردن درآمد ارزی خود به ثبت برسانید . این حساب قابلیت دریافت بیش از ۸ نوع کارنسی مختلف را دارا می باشد . بیشتری استقبال افراد در این نوع شماره حساب برای حساب های دلاری و یورویی می باشد.

حساب شرکتی یا حقوقی : این حساب برای افراد و شرکت های مختلف که میخواهند به صورت بین المللی فعالیت کنند کاربرد دارد . شما میتوانید بر اساس نوع درخواست خود اقدام به فعال سازی نوع کارنسی درخواستی کنید .
این کارنسی ها بیش از ۱۰ نوع هستند و پرکاربردترین آنها نیز حساب های دلاری - یورویی و پوند هستند و الزاما می بایست در شرکت ها و یا سازمان ها و حتی وب سایت هایی که نیاز به حساب شرکتی دارند به ثبت برسند.
شما میتوانید با حساب های شرکتی به راحتی از تمام سازمان های حقوقی در سراسر دنیا ارزهای خود را در ایران دریافت کنید . 
برای حساب های شخصی نیز قابلیت بدون استثناء وجود دارد و به راحتی میتوانید از تمام شرکت ها - افراد و یا گروه های مختلف اقدام به دریافت ارز نمایید .

هیچ محدودیتی در مقدار دریافتی ارزها در حساب های شخصی یا شرکتی وجود ندارد و تنها کارمزد آنها با یکدیگر تفاوت دارند .

برای دریافت حساب های بین المللی شخصی یا شرکتی میتوانید پس از عضویت در سایت اقدام به دریافت حساب دلخواه کرده و سپس آنرا در هرجایی که خواستید استفاده کنید و با در اختیار قرار دادن حساب به سایر افراد بدون دغدغه با کارنسی های مختلف درآمد خود را در ایران دریافت کنید . 

 

برای دریافت شماره حساب بانکی بین المللی و دریافت اولین درآمد دلاری خود همین امروز با ما تماس بگیرید : 
تلفن تماس : 02191311987

سوالات متداول

دیدگاه ها
محمد سلیمانی سلام به تیم خوب ایران پی . این شماره حساب که از سایت تهیه میشه همیشگی هست یا موقت ؟ 1401-12-18
پشتیبانی و فروش شماره حساب ارایه شده به صورت همیشگی می باشد و قابلیت استفاده در تمام سایت های دنیا از جمله سایت های کسب درآمد کاربرد دارد . 1401-12-19

دانیال خسروی سلام . با این شماره حساب میشه درآمد خودم رو از یوتیوب دریافت کنم؟ 1401-12-19
پشتیبانی و فروش سلام . بله به راحتی میتوانید درامد خود را از یوتیوب با این شماره حساب ها دریافت کنید. 1401-12-19

ثبت دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ایران پی در وب سایت منتشر خواهد شد